Heykes
Ik ben zaterdag geopereerd aan een liesbreuk, en ben sedert gisteren thuis.
Vannacht zalig geslapen, vanmorgen zoontje bij mij in bed gehaald en nog een beetje verder geslapen.
en toen begon het.
Ik dacht dat ik nog wakker was, mijn 2 jarig zoontje ligt naast mij. Ik voel dat er iets of iemand op mij komt liggen, en ik krijg het gevoel dat er een kussen op mij wordt gedrukt. Ik kan niks doen. Na een paar seconden lost het, en zet ik me recht. Ik kijk naar mijn zoontje die vredig ligt te slapen, dan dommel ik in. Weer hetzelfde liedje, ik wordt in mijn bed gedrukt, er komt iets (of iemand op mij liggen) Ik zie hoe mijn donsdeken indrukt en ik voel het gewicht. Nu weet ik dat ik aan het dromen ben, want mijn vriend ligt naast mij, en die was eigenlijk al gaan werken. Ik word weer enkele seconden in het bed gedrukt, ik sta op, en mijn vriend komt wakker: "pas op met je buik, jij" zegt hij tegen mij. Waarop ik antwoord: " slaap maar weer verder, want je bent niet echt" Enkele seconden later lig ik terug in mijn bed en weet ik niet is het nu droom of ben ik wakker. Mijn zoontje ligt naast mij, ik word terug in bed gedrukt, weer een kussen op mijn hoofd. Mijn oudste zoontje komt de kamer binnen en ons buurjongentje is erbij. Die zien dat ik tegen het bed wordt gedrukt, maar kunnen niks doen. De buurjongen wil vlug achter zijn moeder lopen, die geesten ziet en er tegen spreekt. Maar dan kom ik wakker, mijn oudste zoon is aant roepen achter mijn vriend en komt dan de kamer binnen, dan merk ik dat ik in een hele natte plek lig van het zweten. Ik zweet normaal nooit tijdens mijn dromen.
Ik weet het het is verwarend en ik denk dat het te maken heeft met het feit dat ik niks mag doen door die liesbreuk ( alhoewel ik woensdag terug ga gaan werken) maar kben niet zeker, waarom dat kussen op mijn gezicht?
iemand een verklaring?