Hoi,
ik heb nu al twee keer gedroomd over ongeveer hetzelfde, en ik vraag me af of iemand weet wat het te betekenen heeft:
in mijn droom loop ik langs een bepaalde plek (in de eerste droom een soort vuilstort, in de tweede een theaterzaal), en wordt opeens als het ware naar de plek toegezogen, stel je iets voor als dat je bij een vliegtuig de deur open zou zetten terwijl hij vloog, je wordt dan echt naar buiten toe gezogen. Bij alle twee de dromen kon ik me vasthouden zodat ik er niet heen gesleurd werd, maar ik wist wel heel goed dat áls ik meegezogen zou worden, dat dat helemaal niet goed zou zijn.
Ook is het zo dat bij alle twee de dromen ze eigenlijk over iets heel anders gingen, maar dat ik toevallig langs zo'n plek kwam. Ik wist ook al van te voren dat je bij de plek zou worden weggezogen, dat was algemeen bekend, maar ik moest er toch langs.
Ik vind het zelf nogal een apart geval, ik heb nog nooit eerder zoiets gedroomd, en nu opeens twee keer redelijk vlak achter elkaar. Kan iemand me helpen erachter te komen wat dit betekent?
groetjes,
Sayanah