Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

kan iemand aub dit een beetje verklaren ?

Liesbeth
4 september 2008

hallo, ik vind dit echt raar dit was dus mijn droom in het kort, ik zat op een scooter en ik reed langs mijn beste vriendin door en ik stop en wil praten met haar maar ze ontwijkt me de hele tijd , en dan rij ik verder en zo vlak erna zet ik mijn scooter neer en ga ik in de auto zitten met datzelfde meisje en ik rij naar een huis en zij komt mee naar binnen en er komt een vrouw de trap afgelopen en zij geeft me een kus en pakt me vast .. (deze droom had ik eergisteren ) en gisteren heb ik ruzie gehad met mijn beste vriendin .. daarom zet k dit hier ik hoop dat iemand me dit even een beetje duidelijker kan maken ?
groetjes liesbeth

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024