Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Tip

Els
5 september 2008

Hoii allemaal!

Ik heb een tip voor jullie:

Zelf ben ik altijd bang om over geesten e.d. te dromen, dus zeg ik tegen mezelf voor ik ga slapen: Ik kan dromen over Geesten, spoken en rondjes (dat zijn ook een soort geesten, maar ik weet niet hoe ze echt heten, dus zeg ik het zo)
Je kan dat natuurlijk ook doen bij andere dingen.
En ook als je geen nachtmerries wil krijgen, vlak voordat je gaat slapen naar de w.c. gaan. Want altijd als ik wakker werd van een nachtmerrie, moest ik heel nodig naar de w.c.

Ik hoop dat ik hiermee jullie heb geholpen ;)

Groetjes!

Rinda
6 september 2008

Hey ^^ :))

Ik probeer dit ook heel vaak als ik over iets wil dromen
Maar bij mij werkt het nooit.. |:(

Heb je mischien nog meer tips?

Bedankt~!

Rinda xx

Els
1 oktober 2008

Heej

Ik droom ook meestal niet over iets waar ik juist heeeeel graag over wil dromen xD. Maar als ik bv de hele dag aan iets of iemand denk, of een gebeurtenis, dan droom ik er wel over.

Xxx Els

1 oktober 2008
Beheerder

haha, ik heb het nog nooit in me hooft gehad om dat te doen, me laatste nachtmerrie was toen ik 12 was, toen was hij voor het laatst eng, maar nu heb ik bewust zijn tijdens een nachtmerrie, dus als je voelt dat je ergens heen Moet maar ok dat het er eng is, heb je ook de mogelijk heid om ergens anders heen te gaan. :P

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024