Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

witte tunnel

Grietje
8 jaar geleden

Ik droomde dat ik heel snel door een tunnel zweefde. De tunnel was witter dan het witste wit. Dat was erg opvallend.Toen dook er in de tunnel een zeer helder goudwitlicht op dat de hele tunnel vulde en waar ik dwars door heen ging. Toen werd de tunnel zandkleurig en werd ik wakker.

Kan iemand uitleggen wat dit kan betekenen? Vooral de kleuren waren erg duidelijk.
Alvast bedankt.

8 jaar geleden

Wit staat voor steriel en kilheid. Het goudwitlicht wijst naar de zon. De zon staat voor mannelijke energie. Zo krachtig als een leeuw. In de tarot staat de leeuw voor zelfacceptatie waar je sterker van wordt. Met liefde en vertrouwen in jezelf breng je het innerlijke beest van angsten, aandriften en complexen tot rust. Daardoor win je aan kalmte en zelfvertrouwen. Moed en hartstocht. De zandkleur staat voor aarden. Mogelijk is de weg door de tunnel een obstakel om stevig te kunnen gaan gronden.

8 jaar geleden
Beheerder

Dit is een verschijnsel dat wel samengaat met een uittreding.
Vergelijkbaar met een BDE.
De tunnel voert naar een geestelijk licht.
Omgekeerd reis je weer naar je lichaam terug.
Licht is bewustzijn.

Het is niet voor niets dat men het lichaam beschouwt als een sluier of kerker.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024