Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Rollercoaster natuur park

Kirafairchild
8 jaar geleden

Ik droomde dat ik onderweg was ergens naar toe en toen kwamen we bij een soort rollercoaster natuur park.. we liepen naar binnen en eerst vond ik het niet zo speciaal en ik zag geen rollercoaster. Maar toen waren we daar een tijdje en ik merkte dat er wel een rollercoaster was en ik vroeg of ik erin mocht. Toen reageerde mijn stiefvader geïrriteerd en zei dat dat voor de bloemen was. Mijn moeder en stiefvader gingen filmen hoe die bloemen dus in de rollercoaster gingen. Onder die achtbaan zat er allemaal water. Mijn stiefvader zei "dit zou toch eens mooi gefilmd kunnen worden met een drone" (hij wil heel graag een drone) en toen dacht ik maar ik kan vliegen. Ik had mijn moeders telefoon in mijn hand en ik begon te vliegen. Maar mijn moeder trok me weer naar beneden en zei dat het te gevaarlijk was. Later probeerde ik weer erover te gaan vliegen voor een mooie film maar weer kreeg ik te horen dat ik niet mocht vliegen omdat het te gevaarlijk was ookal kon ik het wel.

8 jaar geleden
Beheerder

Een achtbaan is vaak een metafoor voor de turbulentie van het leven met zijn kermis.
Maar het is ook een gevaar en tegelijk een toegang tot het onbewuste en het labyrint.
Vandaar ook de waterwereld.
Wat dat nu weer met bloemen te maken heeft?
De bloem is wel een zielesymbool en dat kan wel klikken zoals ook de regenboog een brug voor zielen is.
Dat is dus inderdaad niet voor de levenden.
Verder mag je ook niet zweven want dan verlies je de grond onder je voeten.

Je vader wil wel zweven* maar dan via een drone, dat is een heel verschil want hij blijft dan wel op aarde.
(*overzicht wensend)
De film is de levensfilm de zeker nog niet voor jonge mensen bedoeld is.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024