Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Podium

Kira123
8 jaar geleden

Ik stond op een podium met een ander meisje van school en er was een heeel groot publiek. Het was een soort concert zaal leek net waar wij dan gingen optreden met heel mooi licht en draadloze microfoons enzo. We moesten dus een show geven door dingen te vertellen en wat te zingen enzo. Maar ik deed eigenlijk alles zij zei niets. Ik vond het wel niet eng om te doen. Er waren dus echt duizenden mensen en ik kon alleen de eerste 2 rijen zien maar het waren allemaal wel mensen die ik ergens van kende. Ik noemde een paar mensen op die ik zag. Toen maakte ik een SELFIE met het publiek en de eerste keer mislukte het dus maakte ik even een nieuwe. Toen ging ik van het podium af en ging ik naar mijn klas toe er waren 2 jongens die Zeiden "oh ik wou dat je naast mij kwam zitten maar je hebt me gewoon laten zitten voor dit optreden" zoiets Zeiden ze. En toen ging ik wel tussen hun inzitten want ik was klaar. Ik vroeg of ze het optreden wel leuk vonden en ze vonden het wel leuk.

8 jaar geleden
Beheerder

De ambitie van het ego om beroemd te zijn en te worden bejubeld is een stukje (jeugdig) narcisme. (zwelgen in aandacht)
Het andere meisje is wellicht je tegendeel, de verlegen, introverte kant. (of een behoefte aan gedoseerde aandacht)
Later wordt je dan weer gewoon toeschouwer, maar wel tussen een paar knapen die wel met een vedette willen worden gezien.
Publiek profiel kan dan een keer leuk zijn, maar als je nergens meer jezelf kunt zijn, lijkt mij dat ook niet aanlokkelijk.
Of wil je op de cover van de roddelpers staan?

1 keer bewerkt. De laatste keer was 8 jaar geleden door Sheherazade.

8 jaar geleden

Wanneer je droomt over een podium zou het kunnen dat je verlangt om in het middelpunt van de belangstelling te staan. Het staat voor een extravert karakter. Je bent hierdoor gericht op de buitenwereld. Een microfoon geeft assertiviteit aan. Maar je klapt dicht, vanwege het grote publiek. Assertiviteit kun je trainen. Het lijkt erop dat je verlangt om populair te zijn.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024