Hoi ik ben nieuwschierig wat mijn droom betekent vooral het laatse stuk. Oke dus het begin kan ik me eigenlijk niet herinneren het tweede deel was er een Sinterklaas in de zee spullen aan het uitdelen. Even fastforward ik was dieren aan het verzamelen on een groot belangrijk gesprek te voeren, alle dieren konden praten. Maar ik nam 4 schildpadjes mee 2 ouders en twee piepkleine kinderen, zei waren de enige die niet konden praten. Dus het gesprek was geweest en toen volgde ik iemand die meedeed aan een spelquiz ik was nezelf niet meer. Toen de spelquiz voorbij was kwan er een moment dat ik, weer gewoon mezelf. Een Leger noest opbouwen ik had tanks wapens alles Jensen(konden ook de dieren van eerst zijn). Alleen de anders kant had alleen naar vijf tanks en geen mensen en geen wapens. Het laatse van mijn droom was dat de leider van de andere kant daar maar stond. Ik werd wakker net een heel erg deja vu moment. Als julloe kunnen uitleggen wat het allemaal betekent zou fijn zijn???? (BTW let niet op mijn spelling)