Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

speedboot, zandsculptuur regenboog

Ce
8 jaar geleden

Ik was samen met een goede vriendin.
We hadden gedronken en we waren erg aangeschoten en lacherig. De vriendin begon met een roze pen mij te betekenen op mn benen. Het was erg grappig in de droom. Toen gingen we naar buiten waar we op een balkon samen keken naar een grijswolken dek. Het was saai en egaal, tot er een regenboog verscheen. Een hele mooie die ooknog eens dubbel werd later. Vervolgens zat ik met die vriendin op (plat vierkant van twee bij twee)die aan een boot vastzat. Hij ging erg hard over een zee of enorm meer heen steeds kwam er een golf waarvan ik in de lucht werd geschoten. Ik kwam steeds nog net op t achterste van de plank terecht. Want die ging verder toen ik in de lucht zat.
Aan het einde van de boot rit kwamen we bij een strandje met precies aan de kustlijn een zandsculptuurtje van een visje. Ik dacht dat t een visje was dus ik pakte em maar het viel uiteen in zand.

Het was een zeer aparte droom!
Wel mooi dat zandsculptuurtje

groetjes Ce

het ging de laatste dagen slecht met me en ben naar de dokter geweest heb toch medicijnen die al beginnen te werken. Erg fijn! Vandaar dat ik een tijdje afwezig was.

8 jaar geleden
Beheerder

Visje uitwerpen en het is gebakken lucht.
De erotiek is duidelijk met een roze pen op het been.
Pikant hoor.

Dat vierkant waarmee je aan een speedboot lijkt te hangen.
Misschien sleept het bootje je wel wat te snel in het huwelijk?
Maar je hotst en botst over de golven van emotie en de turbulentie van de zee.
Lijkt wel een beetje ontspoort of manisch, geen remmen.

Wie was hier het visje, of was het, het haasje?
Wie hapt er toe?

Ce
8 jaar geleden

Dankje

Nu ik er over na denk kan het op en naar gaan ook de ups en downs voordoen want ik voel me de laatste week niet lekker beetje depressief en angstig maar waarvoor weet ik niet precies klinkt raar maar het is zo. Het gaat wel steeds beter nu vandaag weer eff iets minder helaas. En wat is de regenboog met de grijze wolken. Verbetering weer een contrast.

Er was in iedergeval geen boter bij de vis ;)

8 jaar geleden

Je wilde toch bij de huisarts langs. Is het zo erg nog niet? Hou wel in de gaten als het erger wordt. Een psychose kan erg gevaarlijk zijn voor je geestelijke gesteldheid.

8 jaar geleden
Beheerder

De grijze wolken zijn je grauwe stemming.
De regenboog is de roze bril die doorbreekt en je kleurrijker gevoelens.
De regenboog zou een mythisch teken zijn na de zondvloed, en als belofte van vrede aan de hemel verscheen.

Die woelige zee is het tumult waarin je verkeert.
Je houdt je nog maar net staande. Logisch dat je bang bent te verdrinken in de storm.
Toch is het vierkante bord wel positief (heelheidssymbool)

De vis is een bewoner van het onbewuste, maar een vis kan op het droge niet leven.
Nu kan de vis een sterrenbeeld zijn, of b.v. het geloof.
Maar op zand kun je nu eenmaal niet bouwen.
Het visje zou in het water in zijn/haar? element zijn.

1 keer bewerkt. De laatste keer was 8 jaar geleden door Sheherazade.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024