Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Wie kan mij helpen met een vreemde droom?

Annet
9 september 2008

Ik heb gedroomd dat ik in andermans onbekend huis van een oude man was.
Het was daar nogal donker en rommelig en de oude man keek bezorgd naar wat ik deed,
in mijn droom kende ik hem wel maar in het echt is het voor mij een onbekende man.
En ik verzamelde haastig de gekste dingen om mee te nemen in mijn rugzak zoals een clow of joker pop en soeplepels en snoepstokken,
en vluchte samen met iemand (op dat moment een bekende maar nadat ik wakker werd wist ik niet meer wie het was).
eenmaal buiten klap ik in elkaar bij een hek.
Op dat moment ben ik zwak, krijg haast geen lucht meer en ben in paniek maar niemand ook degene waarmee ik vluchte hielpen me en lachte me zelfs uit.
op dat moment komt mijn nieuwe vriend Sjoerd naar me toe met een lieve glimlach tilt me romantisch op en ben ik gelukkig terwijl de andere met open mond naar me keken..
erg vreemd dus en vraag me af wat dit betekent.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024