Beste lezer,
Vannacht heb ik in mijn droom een geweldig oude en grote boom met veel geweld in elkaar zien storten. Eerst kwam een tak naar beneden vallen, maar langzaam aan ontwikkelde zich een brute kracht (er leek heel veel energie bij vrij te komen) en de boom viel in grote en grove stukken uit elkaar. De boom nam een aanzienlijk groot deel van het huis mee en verpulverde de helft van de woonkamer.
Later liep ik door de straat waar ik te gast was en zag allerlei andere bomen die tijdig gekapt waren en verbonden met een soort verband wat je in het echt ook wel ziet bij zieke bomen. Zo werd voorkomen dat zij schade aan zouden richten. Ik kon me erg vinden in die voortijdige oplossing en maatregel.
Vervolgens werd mijn partner terwijl zij sliep door een jongen verkracht zonder dat ze het doorhad. Ik had het idee dat zij hem wel aantrekkelijk vond maar nogmaals, ze had het niet in de gaten omdat ze sliep. Tenminste, dat verteld ze me. Ze klonk oprecht. Na het vernemen (en ook gezien te hebben, doordat ik door de muur heen kon kijken en terug in de tijd kon gaan) van dat bericht sloeg ik de jongen (die tevens de zoon was van de man waar de boom omviel in zijn tuin) dood door hem met veel kracht meerdele malen in het gezicht te slaan. Ik boks zelf aardig in het echt maar ik schrok heel erg van mijn actie.
Ik vond een list samen met mijn partner, om bewijzen te falsificeren en een ander persoon, een vrouw die daar aanwezig was, de schuld in de schoenen te schuiven. Op het moment dat ik wat op adem begon te komen werd ik wakker.
Wie weet de droom te verklaren?
Alvast heel erg bedankt.
Paul