Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Eigen zaak

Kelly868857949
8 jaar geleden

Goeiemorgen,
Ik had vannacht een droom over een nieuwe zaak waarin ik werkte en ik was de baas, althans dat dacht ik.

Het was precies ingericht zoals ik op het plan had gezet en ik had allemaal ideeen om klanten te trekken.
Maar er was een vrouw die had dat allemaal gestolen en ik was ineens de baas niet meer.

Het andere personeel vond dat ik zo genaamd geen kennis had van de detailhandel terwijl ik het allemaal had verzonnen en grxorg5

8 jaar geleden
Beheerder

Je wilt de grote baas uithangen maar je anima heeft de tent overgenomen?
Geeft iets aan van onvrede, ambities en grootheidswaan. (narcisme)
Tenzij je in het werkelijke leven een zaak hebt, zijn dit grote egoplatforms.
Vergelijkbaar met de platvoeten van de stiefzusters van Assepoester.

Kelly868857949
8 jaar geleden

Nee ik heb zelf geen eigen zaak maar dit is werkelijkheid wel een droom van mij.
De zaak zag er precies uit als ik het zou willen in het echt en het was net opgezet en wou nog veel dingen mooier maken aan de zaak want het liep goed en kreeg super leuke reacties.
Mijn moeder en tante werkte ook in de zaak en die waren voor mij dat het mijn zaak was en stonden achter mijn beslissingen want door mijn ondernemingen liep de zaak goed.
Maar het andere personeel (geen idee die dat waren) zeiden dat k helemaal geen verstand van zaken had.
En er was in mn droom een vrouw die ik ook niet kende en die was telkens dingen aan het "verpesten" alsof zei de baas was.
Toen begon ik in mn droom te twijvelen aan mezelf als ware.
Vind het lastig om die gevoelens uit te leggen van de droom.

8 jaar geleden
Beheerder

Het is een wikken en wegen naar wie jij je oren laat hangen.
De negatieve anima of de positieve?
Natuurlijk ook innerlijke twijfelzucht en faalangsten.

Een zaak kan ook een andere "zaak" betekenen.

Het lijkt erop alsof de zaak je leven is dat je perfect wilt inrichten.
Maar ja, wie net als Doornroosje de heks vergeet, zal erdoor gestoken worden.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024