goeie morgen ????
ik kan mijn droom de hele dag al niet loslaten en zou graag een uitleg willen ! ik ben pas 16 dus niet te moeilijk alvast bedankt
het begon als volgd ik en mijn vriend die nu al een half jaar samen zijn stonden in een passage ik had een bakje vast waar koude stroopwaffels op lagen en stroop en crackers en een kwam een man naar binnen met hele dure kleding hij vroeg of hijwat mocht ik zei nee tot hij heel intimiderend over kwam en cola vroeg gaf ik hey hem en gaf hij ons bijde een kus op de wang pf knuffel evenlayer uit de passage was ik in een kamer van een soort vakantie huisje en kwamen mijn vriend binnen met 2 goeie vrienden van hem en 2 vriendinnen van mij waar hij iets mee heeft gehad... die vrind van hem gaf mij ineens kusje in mn nek op dat bed en ik gaf toen een kus aan mijnvriend en evenlater zoende hij met 1 van die meiden en liep ik boos weg en hun volgde mij toen het avond was moesten ee mer leiders in 1 kamer slapeb als school reisje en toen leek het alsof het hem niks boeide... evenlatwr ging de deur weer ppen alsof gevaar verweken was en ging ik lopen met hem door soort fanatasie straat hij zei ik wil jou maar dat was gewoon lust... toen was er een vrouw die mijn vriend naar buitenland wou uitzetten en die rare man van eerst ook en had alle bel signaal weg gehaald ik kon vliegen waardoor ze me een tijdje niet vond maar daarna was duidelijk dat ze hele stad ging besturen
xxxx