Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Ik heb heeeeel veeeeel schoenen!!

Belgje
13 september 2008

hallo,

Ik droom heel dikwijls over hetzelfde, dat is dat ik ontzettend veel schoenen heb! Ik heb in het echt diezelfde schoenen niet, en ze komen mij ook niet bekend voor, maar ik weet dat ze in mijn droom wel van mij zijn. Het zijn er dan zo ongeveer een kamer vol! Dan droom ik dat ik schoenen wil kiezen om aan te doen, en ik kan niet snel genoeg kiezen (want er is meestal iemand bij die mij komt halen ofzo, en die persoon staat dan te wachten en ongeduldig te worden), en dan wordt ik altijd wakker.
De schoenen van in mijn droom zijn niet te klein, of nieuw of te groot ze passen me allemaal...
Ik kan hierover niet echt een verklaring vinden dus ik vroeg me af of iemand hier meer uitleg kon geven?

belgje
14 september 2008

neejo dit alles was een geintje in lulde zoals gewoonlijk maar wat.

Belgje
14 september 2008

en dat meen ik echt ik lul maar wat, een belg he?

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024