Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Prinsen

Melissaas157
8 jaar geleden

Ik en lisa (lisa is een vriendin van mij) waren ergens en toen kwamen er 2 prinsen met ons praten (Volgensmij was er ook nog een derde jongen bij en mij maakte het niet uit welke er op mij zou vallen maar ik wou wel een vriendje )en ze waren geinterreseerd in ons (de ene prins in lisa (de knappe) en de minder knappe maar wel leuke en grappige prins in mij). Toen waren we al een tijdje aan het praten en we stonden ineens in het water te zwemmen en er kwam de achterkant van een vliegtuig neerstorten. Dus wij gingen allemaal wegrennen maar er was niet eens een harde plons ofzo maar hij kwam best dichtbij in het water. Toen gingen mannen de vliegtuig brokstukken uit het water halen en er waren er 2 ook al hadden we maar 1 stuk uit de lucht zien vallen. Toen gingen we ergens anders staan en ik dacht dat de prinsen wel weer naar ons toe zouden komen maar ze gingen naar mensen toe in een auto. Wij gingen weg ik en lisa naar een dorp ofzo en toen zagen we de prinsen op de paarden komen naar het dorp.

8 jaar geleden
Beheerder

Ah ja, de prins op het liefst witte paard?
Het is een omineus teken als er een vliegtuig neerstort, de wensdromen gaan in rook op en de knappe prinsen hebben liever iemand met een auto. Het lijkt Mr. Bean wel.

8 jaar geleden

Jij en je vriendin zijn op zoek naar het prins op het witte paard, wat Sheherazade al aangaf. De ideale jongen. In deze droom komt naar voren dat jullie de aandacht van een leuke jongen niet vervelend vinden.

Het zwemmen in water staat voor ontspanning en mee gaan in de emotie. Water staat namelijk voor emotie. Dat komt omdat uit je ogen ook water kan verschijnen. Als je blij bent kun je huilen van vreugde en als je verdrietig bent uit verdriet.

Het vliegtuig stort neer. Al je illusies zijn in rook opgegaan. Het wegrennen staat voor wegrennen van bepaalde situaties. De prinsen komen niet achter jullie aan, omdat ze hun ego willen strelen en gaan misschien wel voor de snelle liefde. Neem me niet kwalijk maar de jongens zijn waarschijnlijk uit voor een wipje. Jullie zijn misschien wel niet zo ver.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024