Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Vriendin naakt aan tafel met haar ex en 4 kinderen (niet van haar maar van hem!)

F
8 jaar geleden

Hallo,

Ik had vandaag een hele rare droom. Nu heb ik wel vaker voorspellende dromen gehad maar ik denk toch wel dat deze anders in elkaar steekt. Mijn vriendin heeft al een tijd een relatie waar ik me ernstig zorgen om maak. Hij heeft 3 kinderen en is niet erg stabiel en wil heel graag een kind met haar maken. Nu is het zo dat het heel vaak aan en uit gaat tussen hun en dat ze bijna dagelijks ruzie hebben. Oké, nu mijn droom.

In mijn droom maakt mijn vriendin een snapchatvideo die ik open op mijn telefoon. Zij zit naakt aan tafel met (op dit moment) haar ex te kroelen. Ze zijn aan het ontbijten met 4 kinderen. Ik weet nog dat ik dacht van deze 4 kinderen zijn allemaal niet van haar maar wel van hem. Zij is overigens de enige die naakt is de rest heeft allemaal kleren aan.

Is dit een soort van waarschuwing? Ik weet niet zo goed wat ik met deze droom moet.

8 jaar geleden
Beheerder

Naakt zijn is, je bloot geven.
Hier lijkt het ook aanbieden te zijn.
Er zijn geen grenzen, de kinderen zitten erbij, dus dat klopt moreel niet.
Nu zijn het wel jouw voorstellingen.
Jij ziet haar als zodanig, bijna als een prostituee.
Het kan ook een uitbeelding van "uitgekleed" zijn. (b.v. financieel)
De naakte waarheid is een symbool uit de kunst, want de waarheid heeft niets te verbergen.
Kinderen krijgen is vaak een manier om een binding aan te gaan of een relatie te redden.
De kinderen kunnen een onvolwassenheid weergeven. Ook een soort verdeeldheid aan het schaakbord.
Maar ze zitten wel te kroelen waar de kinderen bij zijn. (En wat verder?)

Misschien is ze te open en daarom een gemakkelijk doelwit?
Misschien bindt zij hem met seks? (eros)

Wie naakt loopt, bezit geen schaamte.

1 keer bewerkt. De laatste keer was 8 jaar geleden door Sheherazade.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024