Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Raceauto, macho, zwemmen

Ce
8 jaar geleden

Hey allemaal,

Vannacht droomde ik dat ik weer moest leren zwemmen. Ik moest naar zwemles maar was mn zwemkleding kwijt. Ik kwam bijna te laat.
Later liep ik in het dorp waar ik ben opgegroeid.
Ik zag er veel leuker uit vond ik dan in het echt.
Ik kreeg veel aandacht van meisjes en voelde me wel goed. Ik was een soort macho.. (in het echt ben ik eerder onzeker...). Ik deed ook goede daden voor de meisjes met problemen. Later zat ik met nog een paar mensen in een soort open raceauto en we reden van een enorme heuvel af. In het midden was het een ronde kuil met een stadion erin. Deed me aan een soort coloseum denken. We reden zo hard naar beneden de keul in dat ik bang was om te botsen maar dit ging gelukkig goed..

8 jaar geleden
Beheerder

Wel, zonder kleding zwemmen dan?
Je bloot geven?
Het zwembad is het onbewuste.
De dames je vrouwelijke eigenschappen. (anima)
Later speel je de macho (te mannelijk)
Bovendien heb je geen remmen en raast de heuvel af als een lichtzinnig jeugdig ego dat zichzelf mateloos overschat (zoals gewoonlijk, Hybris)

Dus ja, als je eenmaal op gang komt met de wind in de rug en de helling af ben je niet meer te houden.
Het is wel de gemakkelijke weg kiezen en daar win je geen kroon mee.

Ce
8 jaar geleden

Dankje,

Vind de droom anders niet bij mij passen...
moet ik het zien als een soort verlangen of compensatie?

groet

8 jaar geleden
Beheerder

Leren zwemmen is in het leven leren staan.
De grote sprong wagen en je vinnen in dit geval uitslaan, maar misschien wordt je nog eens een vliegende vis, haha.

Soms zou je wensen dat alles even gemakkelijk ging.
Maar remmen zijn wel nodig, vooral als je te snel wilt.
In een auto zitten kost geen inspanning.
Bovendien is het een raceauto, wat toch echt wijst op ongeremd gedrag.
Of losbandigheid.
De macho is een alterego.
Een beetje zou je wel kunnen gebruiken, maar ik denk dat die macho het gas wel tot op de plank zou drukken.

1 keer bewerkt. De laatste keer was 8 jaar geleden door Sheherazade.