Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

weerwolf (wolven) in je droom

droomeland
16 jaar geleden

Hallo,

De laatste tijd droom ik vaak over wolven en weerwolven. Zelf verander ik in de droom ook in een weerwolf
ik zie dan ook wolven praten tegen mij en in een droom van een paar dagen geleden zoende ik ook met en weerwolf
en streelde we elkaar.

op de site staat maar ik kan eigenlijk niks bedenken waar ik deze tekst in mijn leven kan invullen zeg maar weet iemand wat het nog mee zou kunnen betekkenen ?

Een droom over een weerwolf geeft aan dat iets in je leven niet is wat het lijkt. De weerwolf staat symbool voor angst, onderdrukte woede of oncontroleerbaar geweld.

Als je zelf een weerwolf bent in je droom, suggereert dit dat sommige aspecten van je persoonlijkheid pijnlijk zijn of zelf gevaarlijk voor je eigen welzijn. Je gaat de verkeerde kant op. Een andere betekenis van deze droom is dat je je instincten probeert te onderdrukken

sweet-chi88
14 jaar geleden

Hoooii.
Ik heb het ook.
Ik ben 13 jaar morgen word ik 14 XD
Maar ik droomde dat ik op schoolkamp moest zingen ik sachaamde me en rende het podium af.
En rende in het bos in.
Ver weg van het kamp kwam ik een wolf tegen.
Ik was bang maar voelde of hij ook verdwaald was.
Had ook is een x er een spreekbeurt over gehouden.

Had ook een droom over een baby aangespoelde walvis.
Maar iedereen zei in mijn droom nee is een orka.
De zoogdier werd mijn beste vriend :D
En ik had hem eerder gehad als klein kind.
Ik hoop dat het iets betekent.
Maar hoop dat ik er snel weer over droom heb hem lang niet meer gehad.
En weet niet meer hoe lang geleden het was.
Kan zelfs een jaar zijn :s

xxx

aaron v daal
13 jaar geleden

Hoi ik droom vaaak over wolven en weerwelven. Ik verander zelf ook. Maar het probleem is dat ik weer wakker word het gevoel heb dat het echt gebeurd is. Want laats stont ik op en keek in de spiegel en mijn ogen waren heel licht geel

aaron v daal
13 jaar geleden

De laatste tijd droom ik vaak over wolven en weerwolven. Zelf verander ik in de droom ook in een weerwolf
ik zie dan ook wolven praten tegen mij en in een droom van een paar dagen geleden zoende ik ook met en weerwolfin
en streelde we elkaar. maar als ik schochtens wakker wordt en naar de badkamer ga heb ik licht gele ogen en ben vaak heel moe wat kan dat betekenen?

romy
12 jaar geleden

ik had is een echte weerwolf gezien en het was 12 uur presiec het leek me leuk om een weerwolf te zijn maar toen kwam en andere weerwolf op hem /haar af en verschuurden de weerwolf en toen dacht ik ik wil toch ,aar geen weerwolf zijn
vriendelijke groete : romy

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024