Hoi iedereen,
Ik wilde graag een betekenis op mijn droom, omdat ik de symbolen die erin voorkomen, niet heb gevonden.
Ik weet alleen flarden van de droom, maar ik denk dat dat de belangrijkste punten zijn.
Ik ben met mijn vader op stap naar een restaurant. We zien een visrestaurant en lopen richting de ingang. Lopend krijg ik een berichtje op mijn mobiel.
Ik zag de lettere niet heel goed, maar wat er stond dreunde ineens door mijn hoofd. Een jongen waarvan ik hield, schreef in het berichtje dat hij mrt zijn vader vast is gekomen in een soort vulkaan put. (Geen idee of er in het echt ook zo'n ding bestaat)
Er was geen openen vanboven en de kolen aan zijn schoenen werden steeds heten en dus werd de ruimte steeds heter. Hij zei op het laatst dat hij waarschijnlijk dood zou gaan. 'De kolen worden zo heet en dus ook de ruimte. Ik denk dat ik mijn laatste berichtje zal zijn.'
Ik schrok heel erg en lopend naar de ingang van het restaurant antwoordde ik iets dat ik vergeten ben, maar het was maar 1 woord.
Toen ik op het kleine terrasje stond voor de deur, zag ik een schaal met vis: mosselvlees en ander witvlees.
Dat was flard nr 1.
Nu flard nr 2.
Ik was met mijn gezin op een open plek. Er werden (denk ik) experimenten gedaan met ontploffingen. Ik volgde een keer een lange lont die aan het spetteren was met sterrenregen. Daarna stond ik naast mijn vader met mijn vingers in mijn oren te staan wachten op de klap. Het was een grote opstelling van een soort raket ofzo. Toen ie ontplofte, bleek de klap niet zo groot te zijn als gedacht, maar ik voelde wel een trilling.
Dit waren de stukjes. Ik dacht dat ik zoiets als 'lont', 'ontploffing' of 'afscheid' kon vinden in een woordenboek, maar die heb ik niet gevonden.
Het zou supergaaf zijn als iemand zou weten wat deze stukjes droom betekenen ;).