Hi,
Ik had laatste nacht een aparte droom. Ik zou graag weten wat het zou kunnen betekenen. En hoop dat jullie me kunnen helpen.
Alvast bedankt.
Het is een droom met twee verhaallijnen als 't ware.
Het verhaal speelde zich af thuis. Mijn broer kreeg een kaart van 2 jongens, die we goed kenden. Op de kaart stond ook een foto van die jongens. Later in mijn droom werd mijn broer bedreigd door die jongens met een mes. En om een onbekende reden, hadden ze de computer gestolen door in te breken, om sporen uit te wissen.
Even later in de droom, kwamen we terug van vakantie. Ik heb over de vakantie zelf niks gedroomd. Alleen dat we terugkwamen. En er lag een kaart, van de 2 jongens. Ik zei al: er gaat binnenkort ingebroken worden.
Later die avond stond ik in de gang met mijn vader. En hij vertelde mij dat er iets of iemand geïnteresseerd was in mij. Ik vroeg waarom. Hij zei: omdat jij interessante dingen doet. En vertelde dat er een geest was, die om mijn heen was en die 's nachts tekeer zou gaan tegen mij. En mijn vader vertelde dat ik hem een lesje moest leren. Verder vertelde mijn vader dat er iemand door mijn "interessante dingen" is vermoord. Hij huilde.
Even stond ik op de trap, nog steeds in de gang met mijn vader. En bij de voordeur. En opeens hoorde ik een raar geluidje bij de voordeur. Dus mijn vader en ik keken uit het raam, naast de voordeur en zagen dat iemand probeerde de deur open te krijgen. De inbreker was donker en had een gouden oorbel in. Ik klopte hard op het raam, maar de inbreker stopte niet. Toen rende ik naar 't andere raam en toen klopte ik op het raam en toen zag ik een vrouw en die liep toen weg.
Toen werd ik wakker.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen...