Goedemorgen,
Vannacht droomde ik de volgende droom.... wie helpt / weet eventueel de betekenis?
Ik droomde dat ik in bed lag en een duif pikte in mijn handen en mijn gezicht. De kleur van de duif was "off white", dus beetje geel tinten, maar minimaal. De veren waren dan ook afwisselend heel licht geel met wit. Ik wilde mezelf beschermen, maar dat lukte niet, de duif bleef pikken en bijten. Maar ineens kon ik 'm wel wegwuiven en ging ie vrij soepel weg. Toen voelde ik iets bewegen onder mijn rechterzij, er moest iets uit, ik lag op mijn rechterzij. Ineens duwde me iets omhoog en deed me op de zijkant (linkerkant) rollen, met een schreeuw werd ik wakker, zoveel kracht had de duif (het beestje kon me zomaar op mijn andere zij duwen) en dat "iets" bleek een spierwitte duif te zijn, die heel erg graag eruit wilde. Er vlogen wat veertjes rond, schudde even met het kopje en vloog vervolgens weg door het openstaande raam. Ik werd wakker van mijn eigen schreeuw....
Kan iemand me vertellen wat dit inhoudt? (en of ik op het juiste forum gedeelte zit; het is mijn eerste bericht hier)
Alvast bedankt :-)