Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Enge droom

Danique
8 jaar geleden

Laatst droomde ik dat ik in een verlaten ziekenhuis was samen met mijn zusje. We liepen daar wat rond en opeens keek ik naar mn buik en was ik blijkbaar zwanger. We hoorden de heletijd een enge stem door het ziekenhuis schreeuwen en kreeg ik pijn in mn benen en mn zusje in dr armen. Toen schrokken we ergens voor en wou ik wegrennen en toen brak opeens mijn been en scheurde het bot door mijn vel. Toen schrok ik wakker.

8 jaar geleden

Het ziekenhuis staat voor een minder fysiek of mentale weerstand. Je zusje is je jongere kant; naïef, speels, onbewust en onontwikkelde kant.
Een zwangere buik staat voor nieuwe ontwikkelingen. Wegrennen staat voor weglopen voor angsten en driften (stress). In deze droom breek je je been. Mentale zwakheden kun je niet zien. Die sluipen langzaam naar je bewuste.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024