ik was in een soort van sci-fi city, een beetje futuristic. de sfeerkleur was vooral blauw en zwart, veel blauwe lichten, zeer mooi.
ik was op een brug dat een soort viaduct naar een mooi zwart kasteel leidde, het was een soort van autoweg. ik was aan het wegrennen sanmen met een persoon die in die droom een vriendin was, ik was aan het wegrennen voor 2 mannen op soort van motoren, ze waren hooggeplaatsten slechterikken, ofwel, ze hadden autoriteit, maar waren slecht. het was een soort van dystophie. ik was dus aan het wegrennen, en toen hadden ze met te pakken en toen werd ik overigens wakker dus jaa. overigens had ik in deze droom een soort van in mijn hand een lichtblauw kristal die een soort van in mijn hand zat, dat kristal was een magisch kristal ofzo, dat was alles wat ik erover wist in mijn droom.
een paar maanden later droomde ik dat ik een een bus zat( het is wel een beetje een vage droom) ik zit in die bus en ik heb een grote ronde kristallen magische zwart/paars gekleurde bal in mijn hand. er zitten 2 of 3 lichtjes in. ik zeg tegen mensen in die bus die vroegen wat ik met die bal aan het doen was dat ik met die bal met de wereld communiceerde van mijn vorige droom^