Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Droom: Deur

Gold
21 september 2008

Als je in je droom deuren op slot doet, geeft dit aan dat je een muurtje om jezelf aan het bouwen bent. Je bent te halstarrig in het toelaten van anderen in je leven en je gevoelens met anderen te delen.

"Maar dan droom ik dus dat ik een deur op slot doe en dat lukt niet! Op dat moment zit ik in een angst omdat, er iemand binnen zou komen waarvan ik geen idee heb wie. Ook een soort van op de vlucht zijn voor..."

loes van kallen
25 november 2009

Beate Mevrouw, als uw man droomd dat u probeert uw deur op slot te doen betekend dit dat zijn privacy, geschonden wordt, door een onbekende, indringer het zij op spiritueel gebied, meer dat dit zonder zijn medeweten deels gebeurd. Er ligt te veel privacy van hem bloot aan derden die er niets mee te maken hebben. Misschien deelt hij te veel gevoelige informatie over zich zelf aan onbekenden door, die er misbruik van willen maken. Hij zou moeten nagaan waar, of met wie hij veel over zichzelf praat omdat er jaloezie in het spel is.
Hij moet prive gescheiden houden van derden . Niet te veel over zichzelf praten. Hij moet zich psychys beter beschermen, door voor het slapen gaan wit licht over zich heen te visualiseren. Ook als hij met u droomd is het zijn eigen spirituele gids die hem erop attent maakt om zich af te schermen voor buitenstaanders.
Groetjes van Loes.

star?
25 november 2009

misschien ben je bang dat andere mensen te weten komen over je emoties enzo, en dat je dat niet wilt laten gebeuren, maar dat lukt nouwelijks.
kan best.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024