Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

baby laten vallen

Fanny
16 jaar geleden

Ik heb gedroomd dat ik een piepkleine baby had.. zo klein als een baby hamster ofzoiets. en dat ik em 1x liet valle en hij werd ziek en zwak.. daarna liet ik em een keer vallen zonder het op te merken.. hij was toen verdwenen (waarschijnlijk opgegeten door een kat, dat ging in die droom door mijn hoofd) ik vond het niet echt een leuke baby en ik maakte me meer druk om reacties van mensen dan om hem, al vond ik het wel heel erg. en ik wist niet of ik mensen moest vragen of ze hem gezien hadden (omdat ze me dan een slechte moeder zouden vinden) of gewoon vervangen door een andere baby zonder dat iemand het zou merken. Ik had em uiteindelijk na heel lang zoeken vervangen voor een andere baby die ik wel schattig vond...

Beteken dit iets ofzo ???:S

anoniempjuuuhhh
12 jaar geleden

zoiets had ik ook eens. ik ben nog maar 13 maar droomde ook dat ik een baby had die op mn hand past :) alleen bleek de baby van anderen te zijn ofzo. want ik mocht er niets mee en toen werd dat baby'tje een soort mishandeld :( zo zielig... met "mishandeld" bedoel ik: door de modder heen. bloot naar bed zodat het erg koud is, zomaar "per ongeluk" laten vallen enzoow. ik wil dat die droom verder gaat zodat ik toch een idee heb :P

ik hoop dat dit geen slechte betekenis heeft. maar ik weet er ook verder niets vanaf

12 jaar geleden

Hoi Fanny en anoniempjuuuhhh.

Een baby waar nauwelijks leven in zit, betekent dat je weinig enthousiasme en energie voor iets nieuws in je leven opbrengt.

Een dode baby in je droom symboliseert het einde van iets in jezelf.

Na lang zoeken vind je een nieuwe baby in je droom staat voor onschuld, warmte en een nieuw begin. Baby’s symboliseren iets in jezelf dat puur is.

Kijk maar of je er wat mee kan.

Groeten Hans.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024