Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Loterij

Lenny
25 september 2008

Ik droomde dat ik op mijn werk was. En dat gebeld werd door een dame van de loterij. Die wilde mij alvast vertellen dat ik 25.000 had gewonnen, maar dat ik heel verrast moest doen wanneer ze langs zou komen.

Toen werd ik door mijn big boss op het werk naar beneden in de hal geroepen. Mijn andere collega's werden daar ook heen gestuurd. Zij gingen massaal via de 'normale' gang naar de hal. Ik nam een andere route, omdat ik een 'VIP' was. Toen overhandigde deze dame van loterij mij de prijs. Samen met een collega die er niet meer werkt (waar ik geen band mee heb verder). Mijn andere collega's waren heel gelaten. En de dame van de loterij legde aan anderen uit waarom zij géén prijs hadden gewonnen...

Nou... heeft er iemand een idee? Ik droom wel vaker, maar deze droom voelde heel echt en laat een triest gevoel achter. Heeft best wel 'impact' op me merk ik. Al weet ik niet waarom.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024