In het eerste deel van de droom sta ik voor een brug. Er staan geen palen o.i.d. die naar beneden gaan als de brug wordt opgehaald, maar toch stop ik, wetende dat de brug wordt opgehaald. Aan de overkant staan allemaal ouderen op een elektrische fiets. Zij hebben haast, zijn ongeduldig en gaan de brug op, ondanks dat ze zien dat de brug wordt opgehaald. De brug maakt een hoek van negentig graden en de ouderen vallen met hun fiets recht het water in. Het vreemde is dat ze droog uit het water komen...
Als de brug er weer ligt, dan loop ik over de brug naar de overkant.
In het tweede deel fiets ik over een fietspad, nabij het bos. Ik kom aan op een T-splitsing, waar een ANWB-paddenstoel staat. De paddenstoel is echter leeg. Verder fietsen kan ik niet, want er is iets aan de hand met mijn fiets, waardoor ik helemaal terug moet [terug moet waarnaar?].
Later kom ik weer op de T-splitsing en kan ik weer verder fietsen. Ik ga naar rechts. Daar kom ik een optocht tegen die op de autoweg loopt, bestaande uit een orkest en mensen met een Britse wachtershoed. In de verte zie ik een viaduct over de autoweg lopen.