Hoi allemaal,
Vannacht had ik niet een hele fijne droom. Ik droomde dat ik in een hotel was en uit het raam keek. De buurvrouw van mij stond buiten. Ze deed heel gemeen tegen me en maakte stomme opmerkingen over alles waar ik onzeker over ben. Ze had zwart haar en een bleke kille huid. Weer dit soort anima type maar dan wel de duistere kant. Ik was boos en kon me wel goed verweren in de droom. Daarna zag ik allemaal kleine kleuter kindjes fietsen door een steegje. Ze lachtte en speelden. Toen werd de buurvrouw (het duistere type) boos op ze. Misschien weer een verband met de kinderen van het springkussen vorige droom? Daarna liep ik buiten met was leeftijdsgenoten over een stuk land. Er was een begraafplaats aan een kant. Er was een dorre vlakte met oranje woestijn grond en een groene kant met mooi gras. Over dit stuk land stonden enorm hoge hoogspanning masten die erg opvielen. De draden waren goed te zien. Ik was bang dat ze op mij vielen? Ik liep namelijk precies onder de masten door. Van de woestijn kant naar de groene kant. Het was wel zwaar en kwam lastig vooruit en mijn leeftijdsgenoten kwamen wel sneller vooruit. Ik voelde me licht gefrustreerd. Daarna stond ik bij een begraafplaats maar wel op groen gras.
Misschien heeft het te maken met mijn examen die slechte resultaten hadden, mijn vrienden hadden echter veel hogere scores en misschien daarom dat ze makkelijker vooruit kwamen in de droom?
Ik deed wel mijn best..
Ik vond het een aparte droom maar kan het al goed plaatsen nu ik het zo schrijf. De buurvrouw wees mijn innerlijke luie kind erop dat ik meer moest gaan leren voor hogere scores?