Hallo,
Afgelopen nacht had ik een hele rare droom.. Heb wel vaker rare dromen maar deze vond ik zo vreemd.
Ik woonde boven op een hele hoge berg in een groot kasteel met mijn ex ( was 16 toen wij een tijdje samen waren nu 27).
Mijn ex in deze droom was ook een machtige tovenaar. In die droom was ik een nacht weg geen idee waarheen maar ik was weg, toen ik terug kwam liep er ineens een jonge dame met een dikke buik en ik vroeg haar wie zij was. Zij bleek dus een boze heks te zijn die wraak nam op ons en zwanger zou zijn van mijn ex en dat het allemaal gebeurde in de nacht dat ik weg was. Vond het allemaal vreemd dus on de droom ging ik mijn ex zoeken maar kon hem niet vinden.
Later in de droom wou ik wraak nemen op de zwangere ex n kwam er een gevecht. Uit eindelijk won ik en had ik haar van haar leven beroofd en kreeg ik ineens haar krachten. Toen kwam ook mijn ex tevoor schijn en niet veel later werd ik wakker.
Wat kan deze droom betekenen. Mijn ex en ik zijn al 11 jaar niet meer samen. Hij is wel mijn eerste liefde. Heeft iemand meschien een idee?
Groetjes Sherry