Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Kapster en flauwvallen

Anonieme bezoeker
7 jaar geleden

Ik heb vannacht erg intensief gedroomd met als gevolg dat ik gedesoriƫnteerd wakker werd. Ik weet dat ik er ongeveer vier had gedroomd,allemaal met een vreemde overgang naar de volgende droom, maar ik weet er slechts nog maar twee...

In een van die dromen zit ik in een kapperszaak, maar het is er wat donker en de muren worden omgeven met rood licht. Alsof er rode slingerverlichting om de spiegel zit. De kapster knipt en als ze zegt dat ze klaar is en ik in de spiegel kijk dan ben ik erg blij. Mijn kapsel ziet er prachtig uit en ik zie er meteen anders uit. Verrukt zeg ik dat het wel een Frans kapsel lijkt.
Plotseling zie ik niets meer en word ik duizelig. Vreemd genoeg kan ik nog wel mensen horen, die ongerust vragen wat er aan de hand is, maar als ik ga staan dan val ik om. Even ga ik knock-out, om vervolgens wakker te worden met mijn vorige SWB'er die naast mij op zijn hurken zit [verrassend dat het een keer niet X is!].

Hier komen nog twee dromen achteraan. Ik kan mij nog herinneren dat ik de kapperszaak uitloop en in een grijs-witte stad terecht kom. Ook iets met een vliegtuig.

In de andere droom ben ik in een toiletgebouw, volgens mij aan de kant van een weg. Ik ben daar met vier anderen en door een monster worden wij gedwongen om onze kleren en andere kledingsets in de wc uit te doen. Vreemd genoeg doe ik mijn kleding in de toiletpot, zodat het nat wordt, en de rest legt het naast de toiletpot. Dan bedenk ik mij dat dit geen handige actie van mij was geweest - nu kan ik alleen maar natte kleding aantrekken - maar eigenlijk maak ik mij er niet zo druk om.

7 jaar geleden
Beheerder

[quote="Magnet"]In een van die dromen zit ik in een kapperszaak, maar het is er wat donker en de muren worden omgeven met rood licht. Alsof er rode slingerverlichting om de spiegel zit. De kapster knipt en als ze zegt dat ze klaar is en ik in de spiegel kijk dan ben ik erg blij. Mijn kapsel ziet er prachtig uit en ik zie er meteen anders uit. Verrukt zeg ik dat het wel een Frans kapsel lijkt.
Plotseling zie ik niets meer en word ik duizelig. Vreemd genoeg kan ik nog wel mensen horen, die ongerust vragen wat er aan de hand is, maar als ik ga staan dan val ik om. Even ga ik knock-out, om vervolgens wakker te worden met mijn vorige SWB'er die naast mij op zijn hurken zit [verrassend dat het een keer niet X is!]. [/quote]

Het lijkt meer op de roze buurt.
Kappen is je gedachten ordenen of een andere houding aanmeten.
Maar zat je nu in de pruikentijd? (vrouwelijker)
Allemaal heel zoet en een roze droom.
Gelukkig verandert er iets, want het is niet meer X die je komt redden.
Al val je nog wel hulpeloos en elegant flauw voor de voeten van je "redder". Haha.

1 keer bewerkt. De laatste keer was 7 jaar geleden door Sheherazade.

Anonieme bezoeker
7 jaar geleden

Ik vraag mij dan af wat dat flauwvallen betekent?

7 jaar geleden

Dromen over flauwvallen duidt dat je de controle los mag laten in je leven.

7 jaar geleden
Beheerder

Magnet leest duidelijk geen romans.