Afgelopen nacht droomde ik dat ik mijn auto, zwarte vw polo, liet repareren. Er is (in t echt) van alles mis met de auto, wil eigenlijk andere auto maar twijfel of ik m zal verkopen. In de droom had ik voor 500 euro een hele mooie deal gemaakt. Auto was klaar en kom m ophalen, maar moest 'zwart' betalen en dus geld
Opnemen. De eigenaar vd garage reed me wel even naar een pinautomaat (wat raar was, want mn auto was klaar en gewoon weer rijdbaar). We kwamen aan bij drie pinautomaten. Stonden allerlei diverse mensen en rare types te pinnen, maar elke pinautomaat sprong op storing. Toen ik wilde pinnen ook. De eigenaar lachte en zei 'we gaan wel naar een echt werkende pinautomaat'. Ik stapte uit, wilde t toch proberen. Bij de pinautomaat aangekomen veranderde alle pinautomaten in wastafels. Ik drukte op een soort buttons en toen maakte t wel geluid, maar kwam geen geld uit. Ik draaide me om naar eigenaar garage, hij stond lachend bij zijn auto... witte auto. Ik besefte me dat hij me ging verkrachten en daarna vermoorden. Toen werd ik wakker....