heej allemaal,
ik heb weer een droom gehad waar ik helemaal niks van snap en zou graag van jullie willen weten wat het betekent.
de droom ging als volgt:
eerst was ik beste vriendinnen met iemand waar ik vroeger de grootste vijand van was, hoewel ik haar nooit meer spreek.
daarna liep ik een trap op toen ik bovenaan stond en ik naar achter keek zag ik een grote spin met een web op een afstand. er kwamen twee meisjes aan en de een liep in het web van de spin haar hoofd werd door de pin helemaal ingeweefd. ( ik heb overdag ook een spin gezien die dat deed bij een vliegje dus kaqn er mee te maken hebben) uiteindelijk liep ik naar buiten. daarna was ik in een keer in een attractiepark met een wildwaterbaan.
ik wou daar ik dus sprong van een muurtje en ging in de rij staan.
ik maakt de wildwaterbaan niet mee maar kwam uiteindelijk weer in het begin te recht in de rij waar ik met een hele groep was en nog een meisje uit het verleden en toen gingen in de band zitten en keek ik naar links maar toen zag ik twee groepen in een band die een donkere tunnel in gingen. wij moesten uitstappen en weer in de rij gaan staan met de band in onze handen. ik wou weer van het muurtje want dat was korter, maar dit keer was het muurtje veranderd met prikkeldraad ervoor. iemand sprong er wel vanaf , maar ik wou er aan de zijkant vanaf want daar zat geen prikkeldraad. toen ik eraf wou kwam er een bewaker naar mij toe en nam me mee naar de baas van het park. ze wou dat ik ging dansen en ik deed uiteindelijk de vogeltjesdans. daarna zei ze dat er veel tuig in het park was en ik liep weg met mijn duim omhoog waarna zei vaag bleef kijken . uiteindelijk was het hele park stil. en ik was op zoek naar een sigaret en liep naar de rij van de wildwaterbaan. en kwam erachter daty het gesloten was het heel park was donker en kon weinig zien. toen kwam ik bij de trap en zag de spin weer toen ik daaraan viel de spin naar beneden, maar ik was niet bang maar wel een beetje druk. ik pakte hem vast en hij bleek in een keer van plastic en die spoelde ik door in de toilet. daarna was er nog iets dat in.
het web zat dat ik in de toilet gooide. ik liep de kamer van mijn broer in, want ik was in een keer thuis. en ik vroeg waar iedereen was en hij zei dat iedereen al sliep. toen werd ik wakker.
Alvast bedankt voor jullie hulp.