Vannacht was ik aan het fietsen en reed ik over een richel vlak naast een afgrond.
De eerste keer dat ik met de fiets er vanaf schoot kwam ik een klein stukje lager op een volgende richel terecht en kon ik gewoon doorfietsen en weer schoot ik van de richel af naar een lager gelegen richel die een stuk lager lag, ik kwam weer goed terecht met mijn fiets en kon gelukkig weer verder fietsen zonder vallen, maar voelde me wel ongemakkelijk bij de diepte die ik maakte.
Na weer een stukje gefietst te hebben schoot ik opnieuw van de richel die veel dieper lag dan de vorige en ik kreeg hierbij een heel akelig gevoel in mijn maag maar bleef recht op mijn fiets zitten terwijl ik viel.
Dit was het moment ook dat ik wakker werd en me ontzettend misselijk voelde in mijn maag en me angstgevoelens gaf, wat gelijk wegtrok toen ik besefte dat het maar een droom was.
Heel de dag heb ik nu deze beelden voor ogen en voel ik die onbestendige gevoel van vallen in de diepte.
Het is jammer dat ik dit hier niet kan uitbeelden in een soort film.
Zelf denk ik dat het met de herkeuring van gisteren te maken heeft, dat ik dus afgekeurd ben voor werken, maar weet niet zeker.
Gaminneke