Ik heb afgelopen nacht de volgende droom gehad, maar kan de betekenis niet helemaal duiden. Wie kan mij helpen?
De droom was als volgt:
Ik was in een gebouw, op de bovenste verdieping (leek beetje alsof ik op werk was), waren volgens mij ook collega's. Ik ging me douchen op diezelfde verdieping, maar terwijl ik dat deed ging het alarm af. Het gebouw moest ontruimd worden. Dus zaak was eerst om kleding aan te trekken en vervolgens spullen te verzamelen. Duurde natuurlijk allemaal wel even. Waren nog wel een aantal collega's(?) aan het wachten op mij. Uiteindelijk was ik aangekleed en had ik mijn spulletjes gepakt (dat mag natuurlijk normaal helemaal niet ????) en zouden we met de trap naar beneden. Ondertussen ging de deur open en kwamen daar de inbrekers - de reden van het alarm. Dit waren donkere mannen (Turks?). De ruimte was echter een grote chaos en er was niet echt veel te halen. Ondertussen bedacht ik me dat mijn kat ook nog rondliep op de afdeling en dat die ook mee moest. Op zoek naar de kattenmand. Die gevonden maar daar zat een cavia in. Cavia eruit, kat erin en toen kon ik eindelijk met de trap naar beneden. Ondertussen waren de inbrekers spullen aan het doorzoeken en hoorde ik eentje iets zeggen over een trainingsschema. Voordat ik de trap ging nemen stelde ik nog voor dat hij mijn trainingsschema wel mocht lenen ????. Ondertussen waren er gelukkig nog steeds een paar mensen die de deur naar de vluchtroute voor me open hielden. En toen werd ik wakker.