Ik droomde vandaag dat ik op een drukke station was waarbij de treinen kris kras door het perron stopten. Mijn ouders waren erbij om mij uit te zwaaien en even later kwam de trein die half om ons heen omringde, het bleek een andere trein te zijn die op dezelfde tijdstip van mijn trein arriveerde. In mijn droom dacht ik mijn trein gemist te hebben en hiervoor werden mijn ouders een beetje boos. Even later liep ik samen met mijn moeder naar een ander perron. Daar zag ik op het bord mijn trein staan op die andere perron terwijl hij daar niet hoorde te stoppen, ik stapte in (binnenkant van de trein was het erg donker) en vroeg aan een voorbijganger of dit de juiste trein was waarbij hij zei dat hij ook in 's-Hertogenbosch moest zijn. Ik nam plaats en even later zag ik dat mijn moeder ook instapte en ik gaf haar tijdelijk mijn plaats. Voor mij zat een aardige kleine jongen waarmee ik kort een gesprek had. Even later zou de trein vertrekken en ik wilde mijn moeder daarvoor waarschuwen maar het bleek dat ze in slaap was gevallen.