Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

dansen

drum and bass
7 jaar geleden

Mijn droom,

Ik sta met een vriend te wachten tot dansfeest begint. Het is een groot feest in de gehele stad. Ik ben erg vrolijk. In het echte leven houd ik ook ontzettend van dansen. Er komt een vliegtuig over vliegen die materiaal bij zich heeft om feest te starten. Het feest kan zo beginnen.
Ik loop vervolgens verder naar een plaats waar mensen staan te dansen op muziek van een pianist die onder afdakje staat te spelen. Het regent, maar de mensen kan dat niet deren. Ze zijn blij. Ze kijken ook vrolijk naar me. Ik ben ook blij. Net als ik ook wil gaan dansen word ik wakker van de droom. Een fijne droom en ik vond het jammer dat ik in die droom niet heb kunnen dansen.Toch een heel fijn gevoel. Ik werd ook met een goed gevoel wakker. Was uitgeslapen en kon de dag goed beginnen.

7 jaar geleden

Wanneer je danst in je dromen, symboliseert dit vrijheid van beperkingen en harmonie met jezelf. Dansen vertegenwoordigt tevens gemak, geluk, gracieusheid en sexualiteit. Dansen is een uiting van het vrouwelijke- en het mannelijke aspect van je karakter. De regen doet er niet toe, want als je gelukkig bent maakt regen niets uit. Regen symboliseert vruchtbaarheid en vernieuwing. Je viert het leven.