Ik had gedroomd dat ik een date had met de jongen waar ik sinds kort contact mee heb. We gingen samen iets drinken bij een strandclub en het was erg gezellig.
Hij vroeg of we elkaar beter wilde kennen.
Werden gebracht en gehaald door een vriend van hem het Voelde gelijk goed.
Toen was het ineens dag.
Gingen met een paar vrienden (ik ken ze niet in het echt) bootje varen.
Een meisje trok mij ineens mee van de kant rennend en we wilde op een soort drijvend vlot springen maar zij trok me te snel mee en we vallen beide in het vieze water.Zij klom snel op een bootje en vaarde voor de grap weg
Ik wilde op een andere boot klimmen waar de jongens op waren die vaarde ook voor de grap weg.
Ik kan me herinneren dat het water bruinig was, iets anders dan sloot water en het was soort zoet water. Ook was ik bang voor wat er in dat water leefde en zwom ik snel naar de kant.
Daar wachtte een jongen op me die me in de boot wilde hebben, maar daarvoor moest ik door een soort net heen en daar paste ik niet doorheen want dat net was veelste klein.
Uiteindelijk toch op de boot gekomen en daarna gingen we op de speedboat varen heel hard.
Toen lag ik ineens in bed op een camping.
Dat was niet prettig. Het leek wel alsof ik in een soort griezelfilm was. Ik lag alleen en als het goed is lagen mijn 3 nichtjes bij mijn moeder. Ik heb geen eens 3 nichtjes. Ik werd wakker, was bang en vroeg jammerend aan mijn moeder of ik ook daar bij mocht liggen. Ze vroeg of iemand met mij wilde ruilen maar niemand wilde dat. Toen is mijn moeder uiteindelijk bij mij komen liggen. Tot dat ik iets onze kamer hoorde inloppen en toen werd ik wakker met een scheeuw..
Weet iemand wat dit kan betekenen? Was een vrij heftige en intense droom..