Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Weet iemand wat dit betekend?

Dream
21 oktober 2008

Weet iemand wat mijn droom betekend? Ik droomde over mijn ex. Hij was groot (normaal) en ik was heeeel klein. Net alsof ik een kaboutertje was, maar dan wel mezelf.

22 oktober 2008

Hoi dream.

Een droom over een kabouter symboliseert je innerlijke kind en fantasieën. Een kabouter is een positief droomsymbool, aangezien ze meestal in dromen verschijnen om je emotioneel bij te staan en op weg te helpen in moeilijke tijden.

Als de man een bekende van je is, dan is de droom een afspiegeling van je gevoelens voor deze man.

Kijk mar wat je er mee kan.

Groeten H@ns.

Cloud
24 oktober 2008

heey Dream

zon soort droom heb ik zelf ook eens gehad ik ken je verder niet maar dit is wat ik denk;
voel je je misschien minderwardig ten opzichte van je ex of heb je het idee dat er nog steeds veel gedachten naar hem gaan? misschien heeft hij nog steeds veel macht over je [in de zin van een rol spelen in je dagelijksleven,, gedachtegang]

dat is wat ik denk ;p ik weet niet veel van symbolen af dus ik ga af op mijn eigen redenering

doei xx Cloud

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024