Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Re: dromen over een baby

Anoniem
6 jaar geleden

Hi! Ik weet niet of dit nog wel gelezen word als ik kijk naar het laatste bericht.

Maar ik heb een hele rare droom gehad vannacht.
Een tijdje terug ik denk een maand of 2/3 geleden heb ik een miskraam gehad. Het kindje was zo een 2 maanden oud.

Ik droomde vannacht dat ik in het huis van een vriend was. En in de woonkamer had hij van die vreemde babypoppen staan. Ik hoorde daar mijn ongeboren kindje tegen mij praten en huilen. Ik hoorde ook zijn naam. Dat is de naam die ik hem had willen geven. In mijn droom was hij boos en verdrietig dat hij niet geboren zou worden.

Wat betekend deze droom? Hij is zo vreemd maar ik hoop dat er toch een betekenis aan zit????

6 jaar geleden
Beheerder

[quote]Ik weet niet of dit nog wel gelezen word als ik kijk naar het laatste bericht.[/quote]

Je moet ook niet inhaken op een topic van 7 maanden geleden.
Wil je iets posten, start dan altijd in een nieuw, eigen topic.

[quote]Maar ik heb een hele rare droom gehad vannacht.
Een tijdje terug ik denk een maand of 2/3 geleden heb ik een miskraam gehad. Het kindje was zo een 2 maanden oud.

Ik droomde vannacht dat ik in het huis van een vriend was. En in de woonkamer had hij van die vreemde babypoppen staan. Ik hoorde daar mijn ongeboren kindje tegen mij praten en huilen. Ik hoorde ook zijn naam. Dat is de naam die ik hem had willen geven. In mijn droom was hij boos en verdrietig dat hij niet geboren zou worden.

Wat betekend deze droom? Hij is zo vreemd maar ik hoop dat er toch een betekenis aan zit????[/quote]

Lijkt mij een verwerking van de frustratie die je opliep.
Je vriend is hier een soort poppenmaker.