Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Droom over fruitsmoothie

R
6 jaar geleden

Hallo ik droomde vorige week dat ik een fruitsmoothie had gemaakt. Met banaan, blauwe bosbessen en vanillie yoghurt. Mn moeder en zusje wachtte op mij op een soort van station benede. Ik dronk mijn smoothie met een rietje. Ik wilde aan mijn moeder en zusje laten proeven hoe lekker het was. Mijn moeder proefde van mijn smoothie dronk van mn rietje. Mijn zusje trok een gek gezicht omdat ze het vies vond om van dezelfde rietje te drinken (doet ze overigens in het echt ook) ik reageerde geiriiteerd en zei: dan niet! Toen zagen wij mn moeders beste vriendin en dochter ik bood alleen mn moeders vriendin aan mn smoothie was eingelijk al op en ze nam de soort van restjes. En gooide het weg. We liepen trouwens over een markt toen. Ik had een gesprek met haat dochter we spraken over ons haar ( kapsels)

6 jaar geleden
Beheerder

Kan er weinig over zeggen.
De droom houdt geen conflict of plot in.
Lekkere dingen delen is een soort basis bevrediging (lustbevrediging)
Het rietje zou een Freudiaanse duiding kunnen krijgen. Lol.

6 jaar geleden

Het fruit staat voor groei, seksualiteit en overdaad. Het bevat suiker, deze wekt de adrenaline op. Waardoor men vraagt naar meer. De net ondekte zaken die je verkent smaken naar meer. En ja, je zusje vind het niets. Ieder zijn smaak. Het is net als met interesses. De één houdt van dit en de ander van dat. Op de markt kun je kopen wat je nodig hebt. Het hoeft niet perse om producten te gaan maar kunnen ook om geestelijke behoeftes gaan.