Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

wat zou het betekenen

ah
26 oktober 2008

hallo,
zo afentoe droom ik over de dochter van mijn vriend.
wij hebben haar al in 4 jaar niet gezien.(ze is 12)
ze woont wel bij ons in de straat,en mischien wil ik het ook wel te graag,
ik droom namelijk,dat ze in een school,in een keer achter mij staat,en ze lacht,de eerste keer sloeg ze de arm om me heen en wou stiekum contact,de 2de keer lacht ze en wil ze wat stiekum afspreken met ons,
zou dit nu echt wat betekenen of is het zo dat ik het te graag wil....
groetjes aal76

31 oktober 2008

Vermoedelijk staat ze symbool voor iets in jou. Dat iets heeft, lijkt me, te maken met je vriend. Het gaat om iets wat bij hem hoort. Misschien is het werkelijk zijn dochter, maar het kan ook heel goed dat het gaat om iets dat tussen jou en hem speelt. Een school in een droom vertelt meestal dat er iets te leren is in een situatie. Het valt me op dat er twee keer sprake is van stiekum contact, stiekum afspreken. En het draait om jou, je vriend is er niet in de school, dus het is jouw les. Is er misschien iets wat je nu verborgen houdt, in het contact met je vriend? Misschien inderdaad de wens om zijn dochter in jullie leven toe te laten? Of is het eerder iets van jou dat je graag met hem zou willen delen? Een verlangen dat nog niet helemaal volgroeid is? Daar zou de dochter ook symbool voor kunnen zijn.

nadia
2 november 2008

een onbekende vrouw vroeg mij om meetekomen naar haar toe en achterhaar waren heel veel skeleten
en ze zij niet beg zijn geef mij een hand

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024