Hallo allemaal ik droomde vandaag met mijn ed en zijn moeder. Ik droomde dat ik ik haar tuin (niet haar echte tuin) ging spelen met mijn leerlingen. Mijn broer was in de zandbak aan het elastieken met een paar leerlingen mijn ex zijn moeder vroeg of hij dat niet wilde doen. Toen zah ik scherven op het kunstgras ik wilde deze oprapen omdat ik dacht straks gaan mijn leerlingen ermee spelen maar ik raapte ze gek genoeg toch niet op. Toen gingen wik weer naat binnen, dit was gek genoeg 3 huizen naast mijn moeders huis. Mijn ex zijn moeder hield de deur open zovan kom naar binnnen maar het voelde zo ongemakelijk voor mij (die vrouw is zo scheinheilig en ik had zoiets in mn droom van je lacht wel, maar ik weet hoe je over mij gesproken hebt en denkt) ik koos ervoor om naar mijn moeders huis te gaan en daar naar binnen te gaan. Uiteindelijk ging ik toch weer terug naar mijn leerlingen zij zaten de douche, ik ging er wel bij staan om ze aam te kleden etc. Toen werd een opeens leerling boos en ging apart zitten, dus ik vroeg van goh ik zie dat je boos bent wil ke erover praten mn ex zat er ook naast. De leerling wilde niet erover praten. Even later was mijm ex geschreven dat in de badkamee lag aan het opvegen. Weet iemamd wat deze droom betekend alvast bedankt!