Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

sporschool

6 jaar geleden

ik droomde dat ik een keuze wou tuseen 2 sportscholen ( dit is toevallig in het echt ook zo)

ik hoorde in de droom iemand praaten en dat trok mijn aandacht het ging over de prijzen etc
kort daarna was ik bij de andere sportschool aangekomen was moest ik plassen en ging naar het meisjes toilet omdat daar niemand was
en daar verstopte ik me

toen ik het gebouw weer uitliep zei ik '' Hee lekkerding tegen een meisje dat voorbij liep
later werd me duidelijk dat het meisje met een vriendin van haar gezocht werd

ik kreeg beelden te zien van dat hun in een auto reden met veel politie achter hun aan
de meisjes waren in de berm gereden en de politie autos er achter waren over de kop geslagen in de berm.
maar er kwam versterking aan en 1 daarvan vloog met de auto letterlijk over de meisjes heen ging maar net goed anders waren ze dood

6 jaar geleden

Dromen laten beelden in symbolieken zien en dient als verwerking van het gebeuren in je leven. Prijzen zijn onderhandelingen. Je luistert wat je kan krijgen voor een bepaald bedrag. Bij de andere sportschool moet je wat kwijt. Afvalstoffen laat je gaan. Verstoppen is iets verbergen, wat meestal iets mentaals is.

Het meisje (jouw vrouwelijke eigenschappen) kan zich niet verbergen. Ze trekken juist de aandacht. Je wilt ze toch verbergen want je wilt niet geconfronteerd worden met het gezag (politie). Je bent misschien wel bang dat het verkeert uitpakt. De dood is een nieuwe start of fase in het leven.

6 jaar geleden
Beheerder

Op het toilet van meisjes gaan betekent iets van bang zijn, weekheid, of schuil houden,
Het is er minder gevaarlijk, of je vereenzelvigt je ermee.
Jongens lachen je uit als je bij de meisjes wil plassen.
Maar ja als je niet bij die "stoere" jongens wil horen?

Maar waarom zoek je op het toilet, want je gaat niet zomaar daarheen om te wateren.
De meisjes worden gezocht, maar niet echt door de politie.
Ze voelen zich opgejaagd en gezocht. Maar is het niet de anima die je naloopt?
Het komt vaker voor dat vrouwen opgejaagd worden of zich zo voelen.
Misschien zaten de mannen hen na? (Politie).
Ze gaan duidelijk wel onderuit.

Staat je geaardheid op de tocht?