Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

veraden

6 jaar geleden

Hallo,
mn zusje in mn beste vriend en vannacht droomde ik dat ze me had verlaten

ze liet mijn broer spullen van mijn kamer stelen zoals een bank bed etc en ging toen ergens anders wonen en ze hadden ook een plek je in een bos waar ze meubilair ( van mij) hadden staan.
om daar drugs te dealen leek mij en er waren baby kittens daar op die plek van hun

ik weet ook nog dat ik met de trein ging maar geen kaartje had gekocht toen was ik een halte eerder uitgestapt omdat ik bang was voor een bekeuring

verder voelde ik me heel erg veraden door mn zusje omdat ik dacht dat we onafscheidelijk waren dacht ik

6 jaar geleden
Beheerder

Ooit in je leven moet je leren op jezelf te gaan bestaan en een eigen weg te volgen.
Het zusje doet dat hier en is wellicht de meer ondernemende kant van jezelf?
In het bos is een avontuur, maar er schuilen ook gevaren en het valt niet mee om daar een bestaan op te bouwen voeren.
Jij wilt liever thuis blijven. Maar de veiligheid is schijn, want het zusje neemt een en ander mee. (bank en bed als rustplaatsen)
Aangezien je zelf ook het huis bent, verdwijnt een deel van je mogelijkheden naar het onbewuste (het bos).
Het zusje vertegenwoordigt een wilder/avontuurlijker kant, of een vruchtbaarder bestaan want er zijn kinderen.
Waarom zouden ze drugs gaan dealen? Is het de roes van de heks? Het onbewuste is altijd vol verleidingen en illusies.
De fascinatie die ervan uitgaat is net zoiets als op een feeƫrieke verdwaalplag stappen.

De trein in meest de levenstrein, maar je hebt de contributie niet betaald.