Hoi Ladytrance32.
Vrienden die we in de droom zien zijn meestal de schaduwen van onze eigen ziel.
Er wordt heel wat gesproken in de droom, toch is de spraak meestal ondergeschikt. We onthouden dan ook maar zelden wat er in de droom gezegt wordt. Indien we wel onthouden wat er in de droom wordt vertelt dan dienen we goed te onthouden wat er gezegt wordt.
De (spreek)kamer is het binnenste van het huis, dus in feite het centrum van ons eigen ik.
En daar blijkt dat er wat in de weg zit wat eerst weg moet om het andere te kunnen zien, je gaat in je droom verder met je buik en het blijkt dat er niets aan de hand is, alles is goed en je blijkt in verwachting te zijn.
Wie als vrouw over een zwangerschap droomt zou in het waakbestaan een droom in vervulling kunnen zien gaan.
Een baby is het symbool voor het verlangen naar geborgenheid. Is men in de droom in verwachting, dan zal men in het waakbestaan lange tijd zijn lasten moeten dragen alvorens men zijn doel heeft bereikt.
Wat je erg graag wil kan misschien nog een poosje duren, omdat de problemen die je hebt nog niet goed verwerkt zijn en een belemmering zijn om in verwachting te raken.
Kijk maar wat je ermee kan.
Ik weet verder weinig van je, maar probeer je zelf terug te vinden zodat je werkelijk een kleine engel wordt, een wonder.
Ik wens je sterkte.
Groeten H@ns.