Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

ik droomde over de gyneceloog en een baby

ladytrance32
6 november 2008

voor ik mijn droom vertel zal ik eerst wat over mijzelf vertellen zodat mijn droom wat beter te verklaren is.
ik ben 1 jaar van de pil en ik werd steeds niet zwanger de ene naar de andere test gedaan maar steeds niets werd toen op een moment door verwezen naar het ziekenhuis waar ik nu onder behandeling sta van een gynecoloog ze is de eerste keer inwendig wezen kijken maar ze kon niet zien hoe het met mijn eierstokken gesteld was omdat mijn darmen vol zitten nu moest ik dus afvallen ik had in eerste instantie 11 november een afspraak staan voor de uitslag van mijn bloed etc maar deze afspraak ging niet door en is verzet voor de 27e.
nu komt dus mijn droom: IK DROOMDE DAT IK DUS NAAR DE GYNECOLOOG GING MET MIJN VRIEND EN DAT ZE MIJ OP RIEP OM NAAR HAAR SPREEK KAMER TE GAAN IN MIJN DROOM VERTELDE ZE MIJ DAT ALLES WEL GOED WAS KWA UITSLAG EN DAT ZE MIJ NOG EENS WOU BEKIJKEN OMDAT DE VORIGE KEER MIJN EIERSTOKKEN NIET KON ZIEN DUS VANDAAR NU WEER EVEN EEN ONDERZOEKJE BIJ DE ECHO BLEEK DUS DAT IK ZWANGER WAS EN IN MIJN DROOM WAS OOK EEN ECHT KINDJE TE ZIEN HOE VERKLAAR JE DEZE DROOM.
LATER TOEN IK DUS WAKKER WERD EN NAAR MIJN WERK MOEST HOORDE IK OP DE RADIO LITTLE ANGEL YOUR MY MIRICLE IK VINDT HET ALLEMAAL MAAR ERG VREEMD IK HOOP DAT ER IEMAND IS DIE DIT KAN VERKLAREN.
het kan misschien wel niets te betekenen hebben en dat ik hoop dat dit werkelijk zou worden maar vindt de samen hang al met al heel erg vreemd alleen mijn vriend weet het en mijn moeder dat ik dit dus mee heb gemaakt.

8 november 2008

Hoi Ladytrance32.

Vrienden die we in de droom zien zijn meestal de schaduwen van onze eigen ziel.

Er wordt heel wat gesproken in de droom, toch is de spraak meestal ondergeschikt. We onthouden dan ook maar zelden wat er in de droom gezegt wordt. Indien we wel onthouden wat er in de droom wordt vertelt dan dienen we goed te onthouden wat er gezegt wordt.

De (spreek)kamer is het binnenste van het huis, dus in feite het centrum van ons eigen ik.
En daar blijkt dat er wat in de weg zit wat eerst weg moet om het andere te kunnen zien, je gaat in je droom verder met je buik en het blijkt dat er niets aan de hand is, alles is goed en je blijkt in verwachting te zijn.

Wie als vrouw over een zwangerschap droomt zou in het waakbestaan een droom in vervulling kunnen zien gaan.

Een baby is het symbool voor het verlangen naar geborgenheid. Is men in de droom in verwachting, dan zal men in het waakbestaan lange tijd zijn lasten moeten dragen alvorens men zijn doel heeft bereikt.

Wat je erg graag wil kan misschien nog een poosje duren, omdat de problemen die je hebt nog niet goed verwerkt zijn en een belemmering zijn om in verwachting te raken.
Kijk maar wat je ermee kan.
Ik weet verder weinig van je, maar probeer je zelf terug te vinden zodat je werkelijk een kleine engel wordt, een wonder.

Ik wens je sterkte.

Groeten H@ns.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024