Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

gestolen

6 jaar geleden

hallo
ik droomde dat ik naar een feestje ging en toen ik terug kwam was er ingebroken in mn auto mn geluidsinstallatie was gestolen en de auto was half total loss
ik zat hier in de droom wel mee want het was 3000 euro dat het geintje me zou kosten

en bij de auto die naast me stond geparkeerd was ook ingebroken
en opeen kwam er een man die zei dat ie beide autos gratis wou laten repareren het mocht alleen 1 auto te gelijk zijn dus ik moest wachten maar mn auto werd wel al meegenomen

1 keer bewerkt. De laatste keer was 6 jaar geleden door angel maria.

6 jaar geleden
Beheerder

De auto is meestal je voertuig dus het lichaam of jezelf.
Er is je waardegevoel ontnomen of je voelt je minstens als bestolen (of aangerand).
Geluidsinstallaties hebben met gevoelens te maken.
De soort muziek zou iets kunnen zeggen over de stemming.

Een man zou het gratis repareren?
Dat is tamelijk ongeloofwaardig en de kans is groot dat hij in het geheim met de inbraak te maken heeft.

Jij ligt zeg maar in de vernieling en dan komt er een redder in nood opdraven.
De kans bestaat dat de inbraak ook door mannelijke elementen is aangericht.
Die stampen zo over je ziel heen en ontroven je van wat je dierbaar is.
Vaak ontstaan zulke dromen als er verwaarloosde delen in het onbewuste huizen die in opstand komen.
Ongeveer zoals je een mooie auto met geluidsinstallatie in een achterstandswijk of ongure buurt zou parkeren.
Alles waar je in dromen niet op let verdwijnt.
Het onbewuste neemt terug waar je geen gebruik van maakt.
Het zal niet helpen aan te dragen dat je de auto overdag nodig hebt, want het is een symbool, geen realiteit.
Psychisch heb je waarschijnlijk deuken opgelopen die moeten herstellen.