Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

wielrennen

esther
8 november 2008

ik heb zo'n nare droom gehad, ik was met mijn broertje aan het wielrennen we reden heel hard op een gegeven moment stopten we en er was een heel irritant persoon die aandacht zocht bij mij en mijn broertje nam het voor me op, ik schelde ook terug naar die persoon en toen we weer weg wilden fietsen schoot die persoon me in mijn rug(onbekend persoon)
op een gegeven moment was ik in een soort van hoel waar er liften waren soort van ikea die ik moest beheren, de liften stroomden vol met water en moest gehandicapt mezelf redden daar, ze hadden ook kaarten geschreven en die haalde ik op bij de hoofdzuster, dat voelde wel goed en moest heel hard huilen, maar na verloop van tijd kan ik weer lopen terwijl ze de hoop al opgegeven hadden, ik had nog wel veel pijn maar ik zette door
nu zou ik graag willen weten wat deze vreemde droom kan betekenen,
liefs esther

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024