Hallo gister plaatste ik een topic; Dromen over mijn ex. Vandaag had ik e3n vervolge droom. In mijn vorige vertelde ik dat ik ruzie met mijn ex heb gekregen over zwangerschap(in het echte leve.) en dat ik over hem droomde. Vandaag dromde ik dat wij een Dochter hadden en hij zocht pas na 4 jaar contact. Hij stapte de auto uit. Wij waren net klaar bij ons nieuwe huis, ik had een huis gekocht. Mijn ex stapte de auto uit en liep richting ons. Hij keek heel verbaass wat mij opviel. Ik vertelde dat ik net geslaagd was en een huis had gekocht en zei dat het mij wel allemaal gelukt was alleen. Hij zei niks in mijn droom maar was heel verbaasd aan het kijken naar ons. Toen zei ik nou dit is je dochter kijk ze heeft jou mooie blauwe ogen. Wat mij opviel is dat het kind een beetje verlegen was en volgensmij wilde hij het kind naar de macdonalds brengen. Maar zij ging zo bij mij aan mijn been plakken. Zij zei dat zij wilde spelen dus ik zei gezellig gaan we samen naar de speeltuin, Toen brachten wij haar naar school en zij wilde heel graag spelen dat mocht van mij maar ik zei tegen haar maar je mag niet ik de zandbak zei zij oke mama! Weer iemand wat deze droom betekent?