Ik schrik nu weer wakker 4 maal op rij. Ik droom steeds dat me vriend vreemd gaat. Ik droomde dat we in een ruimte stonden met veel mensen te wachten totdat we konden douche. Opeens kwam er een meid binnen en bleekbaar kende hij haar. Ik zat op een bankje en probeerde zijn aandacht te trekken, maar dat kreeg ik noet inplaats daarvan liep hij achter dat meisje mee de deur uit. Ik dacht wtf en liep er achteraan. Maar ik kon ze niet vinden ik begon te rennen door de het gebouw en weer terug en andere kamer in. Ik begon te huilen heel erg ik schreeuwde zijn naam. Helaal histerisch schrok ik wakker.. vervolgens viel ik weer in slaap.. ik droomde toen dat ik een raketje aan het eten was en in dat ijsje bleek een zwart bolletje te zitten wat betekende dat een ex van me vriens zwanger zou zijn. Ze zaten samen naast me mij verwachtingsvol aan te kijken helemaal blij om mij het nieuws te vertellen.. ik had het ijsje nog niet op en ik wist het al. Ik gooide het ijsje tegen de muur stond op begon te ijsberen. Ik liep de kamer uit belde me vriend op en viel helemaal uit tegen hem. Zijn reactie daarop.. nou hij vond dat ik niet zo moest reageren en drukte me weg. Ik wist niet meer wat ik moest doen en raakte ontzettend in paniek. Weer wakker geschrokken met tranen in me ogen.